.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعيه شماره ‌5 ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، ستاد هدفمند سازي يارانه ها در اين اطلاعيه با تشکر از ملت شريف ايران به دليل همراهي در اجراي مطلوب قانون هدفمندي يارانه ها، اصلاح قيمت‌هاي گندم، آرد و نان در راستاي اجراي قانون هدفمند کردن يارانه ها که از فردا (چهارشنبه ابتداي دي‌ماه) در سراسر کشور اجرا خواهد شد را ابلاغ کرد.

بر اساس اين اطلاعيه قيمت گندم هر کيلو 2500 ريال است که توسط وزارت بازرگاني (شرکت بازرگاني دولتي ايران) در اختيار کليه متقاضيان از جمله کارخانه‌هاي آسياباني، نانوايي ها و صنف و صنعت مرتبط قرار مي گيرد.

در اين اطلاعيه همچنين تاکيد شده است که عرضه آرد در سراسر کشور با توجه به درصد سبوس گيري آن با قيمت هر کيلو 2800 تا 3000 ريال صورت مي‌گيرد.

ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها همچنين در اين اطلاعيه تصريح کرده است: قيمت انواع نان با توجه به قيمت هاي پايه اي گندم و آرد و نيز ساير هزينه هاي محلي توسط استانداري هاي سراسر کشور تعيين و در کليه واحدهاي نانوايي الصاق شده است.

بر اساس اين اطلاعيه قيمت نان در نانوايي هاي يارانه پز و آزادپز سنتي برابر خواهد بود.

ستاد هدفمندسازي يارانه ها همچنين از شهروندان خواسته است تا در صورت وجود هر گونه سوال، تخلف و شکايت در زمينه قيمت و کيفيت نان مراتب را از طريق شماره تلفن 124 و يا ستادهاي تعزيرات آرد و نان شهرستان جهت رسيدگي اعلام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.